HIGH LEVEL PERFUMY

Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu, przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Dostawy Paweł Dobrowolski
    ul. Łużycka 17
    65-601 Zielona Góra

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.